close

從知道小蓓媽媽過世的消息之後
就一直覺得很難過
其實也曾經很猶豫
是否要把這件事情寫在這裡
但 小蓓應該是不會介意的吧

在跟她通電話的時候
叫她要堅強 但眼淚卻不爭氣的掉下來
我是個愛哭鬼吧
就連現在也是一直哭

不知道能幫妳做什麼
只能在旁邊加油打氣
如果難過 就打電話給我
我雖然不太會說安慰人的話
但我可以陪妳一起哭或聊聊天
別忘了我們是好朋友

----------------------我是分隔線--------------------------
-------------------I'm separate line-----------------------


After I knew Angela's mother passed away, I was sorry for that.
I hesitated if it is OK to write this here but I think Angela won't blame me.

When I talked with her in the phone, I told her should be strong but I was not and crying.
I am a crybaby and also crying now.

I don't know what I can do for you.
Just hope you cheer up. I am always on your side.
If you feel sad, you can call me any time.
I am not good at comforting but I can cry or talk with you.
Don't forget we are best friends.

arrow
arrow
    全站熱搜

    lhair 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()